tiistai 19. joulukuuta 2006

Amerikka, vihdoin ja viimein

Ulkona on lämmintä 73F, eli kaiketi jotain 23 celsiusta, ja mun pään sisällä paljon enemmän. Aikaeron ei pitänyt olla mikään juttu, mut en sit kuitenkaan nukkunut viime yönä melkein yhtään. Mittasin äsken kuumeen ja sitä on 38,3:SSS Hiphei. Olo on sen mukainen. Me ollaan mähötetty Sulon kanssa koko aamupäivä kotona ja katsottu peräkkäin kaksi jaksoa Siskoni on noitaa ja Teho-osastoa ajalta jolloin George Clooneyn tukka oli vielä ruskea. Isi ja Vilma lähti seitsemäksi kouluun ja töihin ja äiti kävi heittämässä Simon joskus kahdeksan maissa sen koululle ja lähti sitten itse leipomaan karjalanpiirakoita Suomi-klubin naisten kanssa...

Mun on vieläkin vähän vaikea uskoa, että oon todellakin täällä. Lauantai tuntuu ihan joltain unennäöltä, että mää oikeasti matkustin yksin toiselle mantereelle (hortoilin terminaaleissa parhaan a-ryhmän tapaan tuurilla aina suoraan oikeaan paikkaan:}}}) ja oikeastaanhan mä nukuinkin melkein koko matkan. Kannatti nukkua alle kolme tuntia edellisyönä:S Luulin jo päässeeni suoraan oikeaan unirytmiin, kun lauantain ja sunnuntain välisenä yönä nukuin kymmenestä kuuteen (tätä aikaa), mutta ei sitten. Viime yö oli pitkä ja tuskainen... Johtuu tosin melko varmasti myös kuumeesta.

Rupesin äsken muistelemaan, ja viimeksi oon ollut näin kipeä kolme vuotta sitten jouluna, ensimmäisen lukiosyksyn jälkeen. Ehkä se on jokin stressijuttu.

En jaksa enää istua, lisää kuulumisia luvassa kunhan jotain vähän jännempää tapahtuu. Mää lähden nyt tuijottamaan lisää laatusarjoja. Sieltä tulee Amyn lailla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti