keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Istun jälleen Juslenian atk-luokassa. Oon ollut täällä jo tunnin "kirjoittamassa kandia". Tähän mennessä oon:

- jutellut kaverin kanssa joka myös oli täällä (se sai jo hommansa valmiiksi ja lähti)
- syönyt evääni
- käynyt kaksi kertaa facebookissa
- avannut kandi-tiedoston ja MOT-sanakirjan
- etsinyt kännykälle sellaisen kohdan, missä radio kuuluu
- lukenut kavereiden lj-päivitykset
- nyt kirjoitan tätä

Juuri näin, Anna, juuri näin. Vaikka toisaalta, mun tuoli on ihan mukava eikä mulla sinänsä ole loppuillaksi mitään kovin tähdellistä tekemistä. Voin tietysti jatkaa Jannen levyjen kuuntelemista (niitä on KAKSSATAA, laskin eilen illalla kun oli hiukan tylsää, ja siellä on tosi paljon kaikkea tosi hyvää :) ja sen kirjahyllyn läpikäymistä. Luin tänään melkein puolet Paulo Coelhon kirjasta Veronika päättää kuolla sillä aikaa kun odotin että Ekotorin sedät tulee hakemaan mun sänkyä. (Mahdoin muuten olla säälittävä näky, istuin typötyhjän huoneeni lattialla romaanin kanssa, kun kämppis kurkkasi sisään ihan sen näköisenä et "etkö sä vieläkään oo lähtenyt täältä"...) Ei mun kandista edes puutu niin kovin paljoa, ja jos viitsisin nyt keskittyä, saisin sen ihan varmasti jo hyvissä ajoin torstaina valmiiksi. Mutta oon aika varma että joudun perjantaina tarkistamaan sen kamalassa kiireessä, että ehdin illaksi Kakskertaan laulamaan...

Hassua vaan, kun ei ole kiire mihinkään, eikä tarvi olla missään. Paitsi tietty nyt tässä kirjoittamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti