tiistai 22. elokuuta 2006

Viimeinen mähötyspäivä. Enkä mä oo mähöttänyt melkein ollenkaan, vaan ollut pikemminkin ihan superaikaansaava ja hyvä. Oon mm siivonnut keittiön, käynyt kaupassa ja kirjastossa (vaikka satoi kaatamalla argh) ja järjestänyt paperini mappiin. Huomenna alkaa perehdytyskurssi uusille kielenopiskelijoille, ja ainoa asia mistä mä oikeastaan oon huolissani, on se, etten mä aamulla muistaisikaan lähteä mihinkään. Täytyy varmaan laittaa muistutus kännykkään... Mä oon niin innoissani siitä, että pääsen vihdoin kuuntelemaan kaikkea superkuivaa yliopiston kirjastosta ja terveydenhuollosta ja ergonomiasta!

Mä muuten kävin eilen suomalais-ugrilaisen kielentutkimuksen keskuksessa ilmoittautumassa unkarin sivuaineopiskelijaksi! Mä vaan keksin äkkiä sunnutaina, että kun mulla pitäisi olla jokin sivuaine ja pohjoismaisen filologian mä voin saada vasta ensi vuonna, niin miksen mä ottaisi unkaria nyt heti? (Kyllä mä siis aion vielä ottaa sen ruotsinkin...) Unkari vaikuttaa tosimielenkiintoiselta maalta, siinä on sekaisin vähän itä-, etelä- ja keski-Eurooppaa ja unkarin kieli on vaan tosi neron näköistä, joten voisin yhtä hyvin ruveta fanittamaan niitä...:}}}

Ei mulle oikeastaan kai sen kummempaa kuulu...? Mua vaan ärsyttää ihantosi sicana, kun tänään alkoi maailman ehdottomasti paras ohjelma, eli Ögonaböj, ja sit tajusin, että se siirtyy ensi viikosta asti kokonaan digitaaliseksi ja neeejjjj, mulla ei näy fst!!!!!!!!!!!!!!!!! Meillä on kaapeli, ja teeveestä näkyy kaikkia ihan vammasia kanavia niin kuin vaikka Eurosport ja Deutsche Welle, mutta ei tietenkään fst:tä. Mun elämä on pilalla.

Paitsi että Noora tulee mun luo viikonlopuksi, ihanaa:}}}}}}}}}}

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti