tiistai 27. helmikuuta 2007

Syitä elää

Mulla on loma.
Mulla ei ole yhtään tenttiä/palautettavaa työtä/muuta koulustressiä.
Viime viikonloppuna oli kivaa ja ihanaa ja täydellistä.
Mun huone on ihan pian täydellinen ja siisti (tarvin enää hyllyn).
Isi tulee kolmen viikon päästä ja pääsen mummulaan.
Enää seitsemän viikkoa koulua ennen kesää.
Sain lisää töitä konservatoriolla.
Mun naapurilla on maailman kaunein siamilainen, joka istui tänään ikkunalla, kun kuljin siitä ohi, ja (oon melkein varma tästä) iski mulle silmää.
Ostin oikeaa ruokaa.
Olen osannut olla jo kaksi päivää yksin ja vieläkään ei ahdista. (En tiedä lasketaanko tää syyksi elää, mutta ainakin se on jonkinlainen saavutus)
Kaisa ei ehkä (toivottavasti) ole kotona.
Tasan neljän kuukauden päästä olen Ranskassa, tai ainakin jo matkalla sinne.
Löysin mun tarravihon.

Kaikki on siis hyvin. Kaikki on paremmin kuin hyvin. Kaikki on oikeastaan loistavasti.
Ja jos kohta ei ala myös tuntua siltä, rupean kirkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti