keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Oon blondi taas ja peilistä katson minä itse jonkun kaamean maantienvärisen äidinkielenopettajasta käyvän tylsimyksen sijaan. Oon myös ehkä saanut vähän liikaa aurinkoa (erittäin pukevaa) vaikkei täällä mikään helle varsinaisesti olekaan. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee: oon ehtinyt kolmessa päivässä onnellisesti työntää jonnekin passiivisen muistin perukoille sellaiset ikävät asiat kuin kandin tekeminen tai typerät isotöiset kurssit tai kesätöiden hakemisen tai vaihtopapereiden täyttämisen... Ihailen vain kukkivia puita ja juuri puhjenneita narsisseja ja syön aamiaiseksi pina coladan makuista jugurttia (vaihtoehtona olis myös strawberry cheesecake) :D I like it here! (Tosin mulla on tästä vähän huono omatunto, kun tykkään kyllä Suomesta ja se on mun kotimaa, mutta silti aina tänne tullessani näen itseni tulevaisuudessa asumassa jossain muualla kuin siellä...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti