maanantai 14. tammikuuta 2013

Minä minä minä

Sain Annalta Dubaista elämäni ihkaensimmäisen blogihaasteen, kiitos <3 Tarkoitus on kertoa kahdeksan randomia asiaa itsestään. Here goes:

1. Olen illantorkku ja aamuntorkku ja erityisesti päiväntorkku. Ennen olin sentään kohtuullisen aamuvirkku, joten päiväunet ja aikainen nukkumaanmeno oli jotenkin hyväksyttävempiä. Heräsin ennen mielelläni vaikka kuudelta töihin, jos sitten olin iltapäivään mennessä valmis. Nykyään uni maittaa aamulla vähintään yhdeksään (silloinkin herääminen on vaikeaa), päivällä on saatava vähintään yhdet torkut, ja illalla nukahtaisin helposti jo kymmeneltä kaikesta huolimatta. Kaamos, anyone? Huoh.

2. Mulla on aivan olemattoman lyhyt pinna eräissä asioissa ja toisissa taas lehmän hermot. Valitettavasti jälkimmäinen ominaisuus keskittyy kaikkeen epäolennaiseen näperrykseen. Niitin nuorempana mainetta erinäisillä partioleireillä korttitalojen rakentajana, koska jaksoin aloittaa uudestaan alusta noin sata kertaa perätysten. Kuitenkin mm. tietotekniset ongelmat saa mut kilahtamaan noin viidessä sekunnissa niin, että kodin irtaimistoa hajoaa harva se kerta.

3. Mulla on ajokortti, mutta en aja autoa. Kuka tahansa mun kyydissä ikinä ollut tietää, että olen maailman stressaantunein kuski. Tässä ei siis ole kyse mistään ylevästä maailmanpelastuksesta, vaan melko nolottavasti siitä, etten vaan osaa… Mun avaruudellinen hahmotuskyky on täysi nolla, pysäytän aina risteyksissä liikenteen arpoessani etuajo-oikeutta, ja sekoitan vähintään kahdesti ajon aikana kaasun ja jarrun paikat. Pyyhkimien ja pitkien valojen päällepaneminen on ihan ylivoimaista, ja tankille meen vain jos kyydissä on apuvoimia. Bref, en siis aja autoa kuin ylittämättömän pakon edessä.

4. Rakastan kahvia, mutta en useimmiten kuitenkaan pidä sen mausta. En siis oikeastaan tiedä, miksi sitä juon… Joka tapauksessa musta on ihanaa kömpiä iltapäivän torkuilta tunnin unilta pöpperöisenä ja toimintakyvyttömänä, napsauttaa kahvi valumaan ja tuntea elämän virtaavan taas suoniin kofeiinin muodossa. Hei, olen Anna ja olen kofeinisti.

5. Olin vuosia vannoutunut koiraihminen ja sitten sain kissan. Ja tykkään siitä. Go figure.

6. Inhoan puhelimessa puhumista. Olin kuitenkin melkein vuoden asiakaspalvelun puhelinvaihteessa töissä (mikä ei tokikaan ollut omiaan kadottamaan tätä kammoa)… Uudenvuodenlupaukseni olikin siis ryhdistäytyä tällä saralla ja ruveta soittelemaan kavereille useammin. Se kun keskimäärin on vähän vähemmän hirveää kuin asiakaspalautteen vastaanottaminen :D

7. Haaveilen jatkuvasti eläväni monella lailla jännempää ja hurjempaa elämää kuin tämä omani, mutta kun joskus tarjoutuu tilaisuus tehdä jotain hurjaa, jään yleensä kotiin nyhjäämään. Koska olen mukavuudenhaluinen kotikissa…

8. Itken joskus, kun katson hyviä flashmb-videoita youtubesta. Ja niitä parhaita koe-esiintymisiä Idolsissa/Talentissa/mitä näitä nyt on… Tämä on tällä hetkellä yksi suosikkejani:


Koska about kaikki tietämäni bloggarit ovat tämän tehneet, en taida haastaa ketään… Tehköön, ken haluaa (ja kellä on yhtä tylsää kuin mulla)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti