keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Angst angst

Mua ei huvita muuttaa! Jälleen kerran tavaroiden lajittelua, epätoivoista änkemistä erinäisiin laatikoihin ja matkalaukkuihin (tän mä jätän tänne, tän mä heitän pois ja sit nää loput sata kiloo pitäis jaksaa raahaa junassa Saksaan...) ja erityisesti lähtemistä. En tahdo! Mä viihdyn täällä.

Vaikka tietysti ensi vuonna en enää tuntisi ketään, kun kaikki vaihtarikaverit on lähteneet. Enkä sinänsä ikinä kuvittelisikaan tekeväni koko tutkintoa ranskalaisessa yliopistossa. Ja totta kai mulla on ikävä kotia ja kavereita ja saunaa ja jopa Turun yliopistoa ja Signumin kirjastoa. Ensi vuodesta tulee varmaan jännä, oon jo ilmoittautunut kv-tuutoriksi ja sitä paitsi parhaan palan vaihtovuottani tuon mukana Suomeen :) Mutta sitä ennen pitäisi jaksaa muuttaa. Kaksikin kertaa. Äh.

Kuka tulis pakkaan mun tavarat, ostaan mulle junalipun ja itkemään mun puolesta sitä että koko vuosi on alle kolmen viikon päästä ohi????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti