keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Vihdoin loma!

Eilen tein vaihtourani viimeisen tentin. Hilpeästi suullisen. Hilpeästi aiheesta josta tiesin niin vähän kuin mahdollista, mutta onnistuin kai silti puhumaan melkein kymmenen minuuttia (hei haloo, essee suullisesti!), tai ainakin kahdeksan... Mutta pääasia on että se on tehty. Ja mä olen LOMALLA!!!!!!! Palasin tentin jälkeen kämpille, oikaisin sohvalle ja yritin tajuta tämän. Heräsin reilua tuntia myöhemmin aivan tokkurassa, mutta kovin tyytyväisenä siitä ettei enää tarvii, yhtään mitään :)

Mutta sitten selasin pari kalenterin sivua eteenpäin ja törmäsin tekstiin: TYÖT ALKAA. Pelkkä ajatus kaikkien tavaroiden pakkaamisesta, muuttamisesta ja lähtemisestä saa mut voimaan pahoin. Olin odottanut tätä hetkeä, kun voin kolme viikkoa tehdä ihan mitä huvittaa, mutta loppujen lopuksi taidan viettää aika ison osan ajasta jälleen byrokratian pyörteissä (tänään pitäisi taas lähteä peräämään rahoja Caf:ilta), järjestämässä ja puuhaamassa :| Ja ihan ylipäätään käsittämätöntä mihin kaikki aika katoaa. Juuri äsken itkin sitä miten nopeasti eka lukukausi meni ja piti palata Suomeen. Tai siltä ainakin tuntuu. Ja nyt se toinenkin lukukausi on jo takana.

Kyllä mua sinänsä edelleen innostaa ajatus kesästä Frankfurtissa. Mulla on kuulemma kämppäkin jo tiedossa, 30 neliön yksiö jossa on (parasta ikinä!) oma siivooja :D Tervetuloa siis vierailulle. Jotenkin olin vain kuvitellut että mun kesäloma olisi vähän pidempi.

Onneksi ihmiset alkaa taas aktivoitua kun tentit on ohi, joten tekemistä riittää. Aloin vähitellen turhautua jatkuvaan hiljaiseloon... Eilen olin ulkona syömässä parin kaverin ja usean tuntemattoman kanssa. Todettiin pöydän ääressä, että edustettuna oli yhdeksän eri kansallisuutta (Suomi, Skotlanti, Englanti, Kanada, Ranska, Venäjä, Italia, Kiina, Korea). Siistii! Huomenna meen vaihtaripiknikille Kaisan ja parin kurssikaverin kanssa, ja perjantaina ja lauantaina on bileitä tiedossa (tätä olin jo ehtinyt kaivata...). Sunnuntaina lähden päiväreissulle Chamonix'n ja käyn kai tutustumassa Mont Blanciin!

Ai niin, olin viime viikonlopun Pariisissa Maximen kanssa. Mutta siitä ehkä lisää ensi kerralla, mahdollisesti kuvien kera jos niitä mösjööltä saan. Oma kamera on taas kerran unohtunut johonkin laukun pohjalle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti