sunnuntai 10. joulukuuta 2006

Kalenteri väittää että on muka joulukuun kymmenes, mutta en usko! Täällä on ainakin jokin ihan oma aikaväli, niin kuin Maija Poppasessa, kun kaikki ovat ystäviä keskenään, ja aika pysähtyy kahdentoista lyöntien väliseksi ajaksi. Näin äsken ulkona puissa vihreitä silmuja ja sitten aurinko alkoi paistaa ihan kuin kesäkuun aamuna:S

Mun nettiin tuli uusi päivitys (wannabe-firefox) ja nyt se ei haluaisi päästää mua yliopistosähköpostiin. Joku ehkä yrittää huijata mua ja sieltä tulee viruksia mun koneelle. En oikein tajua... Tää on silti tosi tyylikäs.

Lopun alku alkoi tänään. Alle viikko jäljellä enää... Mua pelottaa lentäminen ja nään painajaisia siitä, mutta toisaalta haluaisin että olisi jo lauantai ja istuisin koneessa. Sähläys olisi takanapäin. Olin eilen jouluostoksilla ja sain kaiken ostettua, mutta aaaargh että osasi olla ankeeta!!! Oon kyllä vähän kateellinen Vilmalle, kun ostin sille niin kivan joululahjan. Toivottavasti se osaa arvostaa sitä riittävästi...

Hmh, mulla ei oikeasti ollut taaskaan mitään asiaa, tulin tänne vain tappamaan aikaa. Oon mähöttänyt armottomasti koko viikonlopun ja eilen illalla ärsytti niin paljon, että nukahdin varmaan jo kymmeneltä:S Tyhmää. Ehkä voisin edes yrittää olla hyödyllinen tänään, ainakin vähän aikaa.

Ostin The Arkin levyn ja se on hyvä!

4 päivää koulua ja sitten Amerikkaaaaaaaaaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti