keskiviikko 29. marraskuuta 2006

Vanhemmat on pässejä

Olen aivan palasina.

Ensin se johtui siitä, että olin tapani mukaan aina muutaman askeleen muiden ajatuksenjuoksua jäljessä. Sitten tulkkaustunti nosti verenpaineen sataan ja italiassa olin vaihteeksi ihan pihalla... Suullisen tunnilla Cristophe valotti meille sananvartaloiden merkityksiä. Jos joskus saan poikalapsen, sen nimeksi tulee ehdottomasti André-Philippe (=mies joka rakastaa hevosia:SSS) C ei älynnyt ollenkaan miten hillitöntä on, että Philippe tarkoittaa hevosten rakastajaa, raapi vain päätään hiukan kun me lähestulkoon kierittiin naurusta...

Kotona odotti ainakin kymmenen sähköpostiviestiä. Ensimmäinen oli äitiltä. Ehdin lukea aika monta kappaletta ennen kuin tajusin, ettei se varmaan ollutkaan mulle tarkoitettu, mutta siinä vaiheessa oli liian myöhäistä. Olin tällä kertaa ihan aidosti romuna, eikä auttanut vaikka poistinkin koko viestin sitten. En jaksa selittää mitä kaikkea siinä oli, mutta Amerikassa menee huonosti, lapset (mun armaat sisarukset) ja mies (isi) on ihan pässejä ja ensi kesänä on edessä muutto Suomeen. Äitillä siis. Itkin vaikka kuinka kauan. Enenenen tahdo, et ne eroaa:(
Vaikka sit kyl tajusin, et tuollaisessa tilanteessa on aika helppo liioitella kaikkea ja meidän äiti nyt on muutenkin maailman pessimistisin tapaus (en voi ymmärtää miten se on voinut saada näin sairaan hilpeän lapsen:DDD). Yritän unohtaa, purosolisée purosolisée.

Ainakin muistin taas, mitä ylellisyyttä on saada asua omillaan:S Oikislainen vaikuttaa ihan mukavalta tapaukselta, vaikkei sitä kamalasti täällä näykään. Ja Tarukin on palannut elävien kirjoihin. Tai siis luulin, et sille oli tapahtunut jotain kamalaa, kun monta päivää sen huoneen ovi oli auki ja valot päällä, mut koko kämpässä vallitsi kuolonhiljaisuus. Kävin huhuilemassa varovasti sen huoneen ovella, ja tajusin et hiljaisuus johtui siitä et ketään ei ollut kotona. Sitten ajattelin, et jos se viruu kuolonkielissä jossain Yo-kylän pimeällä kujalla... Mut ei, se oli vaan mennyt kotiin viikonlopuksi ja unohtanut valot päälle ja oven auki:S *daiju*

Mää olin saanut joulukuun Trendin ilmaisnumerona, vähän oon onnellinen! Voin ottaa sen lentokonelukemisiksi!

ENÄÄ
18 päivää Amerikkaan (mitähän siitäkin reissusta tulee...)
25 päivää jouluun
9 KOULUPÄIVÄÄ JÄLJELLÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti