keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Tärkeysjärjestys

Asia joka on ärsyttänyt tässä viime päivinä ihan suunnattomasti… Että eikö mulla tosiaan ole mitään selkärankaa ja itsekuria, kun roikun vaan ties missä nettisivuilla vältellen vuorotellen gradutiedoston avaamista, vuorotellen erään (luonnollisesti äärettömän mielenkiintoisen) panssarivaunudokumentin kääntämistä.
Tein jopa nettiriippuvuustestin, mutta siinä kyseltiin lähinnä sellaisia “tuntuuko että vain netti tuo iloa elämääsi”-kysymyksiä, ja kun tilanne on kuitenkin lähinnä sellainen, että netissä roikkuminen pitkälti turhauttaa mua ja haluaisin tehdä jotain ihan muuta enimmäkseen, niin olen kai vielä normaalin kirjoissa.
Vaan missä ratkaisu ongelmaan?
Asia joka on ärsyttänyt tässä viime päivinä ihan suunnattomasti… Että eikö mulla tosiaan ole mitään selkärankaa ja itsekuria, kun roikun vaan ties missä nettisivuilla vältellen vuorotellen gradutiedoston avaamista, vuorotellen erään (luonnollisesti äärettömän mielenkiintoisen) panssarivaunudokumentin kääntämistä.

Tein jopa nettiriippuvuustestin, mutta siinä kyseltiin lähinnä sellaisia “tuntuuko että vain netti tuo iloa elämääsi”-kysymyksiä, ja kun tilanne on kuitenkin lähinnä sellainen, että netissä roikkuminen pitkälti turhauttaa mua ja haluaisin tehdä jotain ihan muuta enimmäkseen, niin olen kai vielä normaalin kirjoissa.

Vaan missä ratkaisu ongelmaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti